Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Khamis, 30 April 2009

BANTUAN MERCY MALAYSIA KE SRI LANKA




Tahniah!! diucapkan kepada Pak Marajali atau Uzair atau PRXAJ kerana telah terpilih untuk mewakili Redah dan MERCY membawa bendera Malaysia untuk misi bantuan teknikal di Sri Lanka selama dua minggu.
Kelab Redah 4x4 dan rakan-rakan berasa amat bangga dengan kesanggupan Pak Marajali menyahut cabaran untuk berkhidmat di seberang laut.
Terimakasih juga diucapkan kepada seluruh keluarganya yang berbesar hati 'meminjamkan' orang tersayang untuk program kebajikan ini.

Tarikh: 2hb Mei 2009 (SABTU)
Masa:230petang (berlepas)
Destinasi:SRI LANKA
Tempat Berkumpul: KLIA 12 tengahari

Kepada rakan-rakan REDAH yang ingin turut serta menghantar PAK MARAJALI boleh menalifon PAK SEPANG di talian 012-340 7663.Sekian

'BERBAKTI BERAMAL'

. . .

Tiada ulasan: