Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Rabu, 13 Mei 2009

Redah di dalam 4x4 Magazine




Liputan mengenai Kelab Redah 4x4 tersebar luas lagi di dalam 4x4 Magazine.
Pelbagai ulasan positif mengenai kelab ini yang lebih berorientasikan 'Charity' atau kebajikan dan kemanusiaan.

Dengan meluasnya cerita atau liputan mengenai Kelab Redah ini, bermakna lebih tinggilah komitmen yang perlu ditunjukkan oleh ahli-ahli Redah. Komitmen yang dimaksudkan adalah menjaga nama baik kelab ini.

Untuk mencipta nama, cuma memerlukan usaha semalaman, tetapi untuk mempertahankan nama, memerlukan komitmen berterusan.

Terimakasih kepada ahli-ahli, supporter Redah, peminat 4x4, pengkritik, penasihat, kelab-kelab luar-tepi, pihak media, badan kerajaan dan NGO serta orang persaorangan yang sama-sama membantu memperkenalkan kelab ini di mata dunia.

Kredit juga harus diberikan kepada Israq Adventure Sdn Bhd dan Reddah Media Sdn Bhd yang sanggup berganding bahu dalam mempromosi kelab ini.

Sekarang hidup mati kelab ini terletak di bahu setiap ahli Redah itu sendiri.

Pikir-pikirkanlah......

-Kundang

.

Tiada ulasan: