Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Rabu, 6 Mei 2009

PEMBUKAAN RESTORAN MASAKAN JOHOR DI TAMAN MASTIARA JALAN IPOH.

Asalamualaikum kepada Warga REDAH dan juga kepada Penyokong REDAH AMnya.

Disini ingin dimaklumkan bahawa Restoran Masakan Johor telah di buka oleh Ahli kita iaitu PAK PULAI @ Mejar (B) Zakaria dengan di bantu oleh PAK MERANTI @ Roedy.
Restoran beroperasi dari 7pagi sehingga 12malam.Menu special adalah MEE BANDUNG MUAR yang dimasak sendiri oleh Pak Meranti.

Kepada rakan-rakan yang sudi datang ke Restoran tersebut boleh menghubungi PAK MERANTI @ Roedy di talian 019- 327 7447 atau terus ke Restoran di TAMAN MASTIARA bt5 Jalan Ipoh berdekatan dengan JIB AUTO bersebelahan Bengkel PAK RENGAS @ Najib.Sekian di Infokan.

Tiada ulasan: