Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Rabu, 17 Disember 2008

Sambutan Aidil Adha dan Korban di An-Najjah






Lagi gambar DI SINI


Pada 7 Dis 2008, bersamaan Hari Raya Aidul Adha ke-2 yang lepas, Redah sekali lagi mengotakan janji untuk bersama-sama dengan anak-anak yatim merayakan Hari Raya di Pusat Jagaan Anak Yatim/ Saudara Baru An-Najjah di Jalan Kent, Kuala Lumpur.

Majlis yang diserikan lagi dengan kehadiran pihak berkuasa tempatan, DBKL, Bomba, ATM dan Rela turut dirasmikan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Kebajikan Masyarakat Wilayah Persekutuan.

Turut serta adalah sebilangan anak-anak yatim yang dibawa dari 3 buah rumah anak yatim sekitar Selangor/ KL.

Kehadiran ahli Redah disambut penuh ceria oleh penghuni pusat asuhan tersebut walaupun bilangan yang hadir tidak mencapai perancangan awal akibat ada rakan-rakan yang balik ke kampung halaman sempena sambutan Raya dan ada yang terpaksa membantu MERCY untuk kerja-kerja permulihan bencana di Bukit Antarabangsa.

Sumbangan daging korban di sampaikan oleh Presiden Redah sendiri, En. Zulni atau Merbatu.

Semoga aktiviti berbentuk tanggungjawab sosial ini akan diteruskan di masa-masa akan datang.



-Kundang












.

Tiada ulasan: