Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Isnin, 1 Disember 2008

PENGUMUMAN










Kepada ahli Redah 4x4 Club dan rakan-rakan yang berkelapangan pada Hari Raya Aidil Adha yang pertama dan kedua, adalah di alu-alukan untuk sama-sama turut serta di dalam gotong-royong Majlis Korban di Pusat Jagaan Anak Yatim/ Saudara Baru An-Najjah seperti berikut:

Tarikh : 8hb Disember 2008 (Hari Raya Pertama)
dan/atau 9hb Disember 2008 (Hari Raya Kedua)

Tempat : Pusat Jagaan Anak Yatim/Saudara Baru,
No.3, Jalan Kent 2, Off Jalan Maktab,
54000, Kuala Lumpur.
Masa : Selepas zohor Hari Raya pertama dan pukul 7.30 pagi pada Hari Raya Kedua.

Untuk ahli Redah 4x4 Club, satu kutipan derma sedang dilancarkan untuk bayaran sewa bas bagi mengangkut sejumlah 50 orang anak yatim dari rumah anak yatim sekitar Rawang untuk turut sama meraikan Hari Raya di sana.

Bayarannya telah ditetapkan sebanyak RM20 seorang ahli Redah tanpa mengira samada hadir atau tidak.

Untuk perhatian, Kelab Redah 4x4 telah mendahulukan duit kelab sebanyak RM2,000 dan telah diserahkan kepada Pusat Jagaan tersebut bagi penempahan bas dan sebagainya.

Dengan kiraan mudah dengan ahli seramai 100 orang maka dapatlah kiranya kita menampung balik sebanyak RM20 seorang yang akan berjumlah RM2,000.

RM20 untuk mengembirakan hati-hati kecil anak yatim…apalah sangat.

Bayaran boleh dibuat melalui :
a. Bayaran terus kepada Bendahari, En Najib
b. Masukkan ke akaun sementara Redah atas nama En. Najib 512156502592 (Sila simpan slip transaksi untuk bukti bayaran)

Untuk rakan-rakan yang ingin mendapatkan t-shirt Redah edisi terhad bagi program tersebut, boleh terus menghubungi En. Najib di talian 019-2739916.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi Pak Kundang di talian 012-9787497.

Tiada ulasan: