Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Selasa, 11 November 2008

Lagi Aktiviti Rakan-rakan Redah









1. Mesyuarat Persiapan Majlis Suai Kenal Redah di Teratak Riverview, Ulu Bernam
Mesyuarat yang berlansung pada 7 Nov 2008 dihadiri oleh AJK Tertinggi dan pada 8 Nov 2008 dihadiri oleh Jawatankuasa Khas Kecil ini berlansung di Teratak Riverview, Ulu Bernam, Selangor sebagai persiapan Majlis Suai Kenal dan Perlancaran Kelab Redah 4x4.
Lokasi yang berhampiran dengan tempat 'mengecas' para 'hardcore 4x4' itu menyediakan pelbagai kemudahan untuk aktiviti santai bersama keluarga.
Selesai mesyuarat, rakan-rakan Redah seperti biasa mencari cabaran masing-masing, ada ke Lubuk Kawah. Ada ke Ulu Slim dan ada ke Kerling.
Tahniah kepada Jawatankuasa Khas Kecil yang dilantik. Semoga komitmen saudara semua akan membuahkan hasil yang akan diingati sampai bila-bila.

2. Mengecas di Kerling
Tiada apa yang hendak dihebohkan, cuma aktiviti biasa sebahagian rakan-rakan Redah yang baru mencuba-cuba untuk melangkah ke aktiviti pemanduan 4x4. (Gambar di atas)

Tiada ulasan: