Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Jumaat, 31 Oktober 2008

Redah di Rumah Terbuka Aidil Fitri NSTP di Hotel J.W. Marriot


Gaya Penyambut Tetamu 'cum' Handy-cam man....










Sila KLIK DI SINI untuk gambar seterusnya.



Pada 24 Oktober 2008 yang lalu telah berlansung Rumah Terbuka Aidil Fitri NSTP di Hotel J.W.Marriot, Kuala Lumpur.


Para tetamu jemputan terdiri daripada VVIP, VIP, pengamal media massa, artis, pelakon dan tidak ketinggalan kaum kerabat Redah 4x4 Club.


Entah apa yang istimewanya Redah 4x4 Club ini, tetapi itulah kenyataannya; Orang berbudi, kita berbahasa...orang memberi, kita merasa.


Mungkin juga ikatan antara NSTP ini telah terbentuk secara tidak lansung dengan penyertaan ahli-ahli 4x4 ini di dalam program kemanusiaan seperti bantuan banjir kelolaan NSTP.


Apa-apapun saya bagi pihak Redah 4x4 Club ingin mengucapkan ribuan terimakasih di atas jemputan dan layanan mesra dari pihak NSTP.


Semoga kita dapat membentuk satu ikatan dan kerjasama dalam aktiviti-aktiviti kemasyarakatan.

Tiada ulasan: