Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Selasa, 28 Oktober 2008

Perasmian Pusat Perlindungan PERNIM


Hjh Norlina Alawi,

Pengasas Persatuan Kebajikan Anak Pesakit HIV/AIDS Nurul Iman Malaysia (PERNIM)



Dato' Seri Dr. Zahid Hamidi, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, merasmikan Pusat Perlindungan PERNIM.






Gambar selanjutnya, sila KLIK DI SINI.


Redah 4x4 Club sekali lagi membantu menjayakan satu projek amal pada 18 hb Oktober 2008.


Para peserta dengan kenderaan 4x4 masing-masing, sama-sama membawa, meraikan dan menyaksikan Perasmian Pusat Perlindungan PERNIM yang turut dihadiri oleh Y.B. Dato' Seri Dr. Zahid Hamidi di Cheras.


Perasmian pusat perlindungan tersebut adalah kesinambungan kepada usaha seorang insan yang berhati mulia, Hjh Norlina Alawi, Pengasas Persatuan Kebajikan Anak Pesakit HIV/AIDS Nurul Iman Malaysia (PERNIM) ingin membantu anak-anak yatim dan anak-anak kepada pesakit HIV/Aids.

*Untuk keterangan lanjut sila lawati website PERNIM



Tiada ulasan: