Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Isnin, 13 Disember 2010

KEPUTUSAN AGM REDAH 4x4 ke 3 – Tahun 2010 / 2011


Syukur ke hadrat ALLAH swt di atas perjalanan Kelab REDAH 4x4 yang sedang meniti zaman kebangkitan selepas di uji oleh berbagai dugaan dan cubaan. Apa yang dikesalkan ialah fitnah dan cemuhan itu datangnya dari ahli REDAH sendiri. Dengan ikhtizam dan kepimpinan yang tegas dari Presiden yang baru dilantik, REDAH 4x4 akan membersihkan segelintir ahli-ahlinya yang selama ini menjadi duri dalam daging. Kita tidak akan lagi membuang masa melayan perkara yang remeh temeh dan tidak mendatangkan faedah kepada Kelab dan ahli-ahlinya yang committed. Justeru itu REDAH 4x4 akan berazam untuk meningkatkan pencapaian Kelab REDAH 4x4 ke satu tahap lebih tinggi yang di segani oleh kawan mahu pun lawan. Kesemua ahli REDAH 4x4 diminta supaya bersedia untuk menyahut cabaran ini.

Berikut ialah keputusan AGM REDAH 2010 / 2011 :

JAWATAN NAMA CALL SIGN

Presiden Hakasah Abu Hasib -Akasia

Naib Presiden Mohamad Jaafar Ismail -Kulim

Setiausaha Kamil Mohd Kassim -Keladi

Penolong Setiausaha Muhd Uzair Bashah -Marajali

Bendahari Shahrizal Abd Aziz -Api-api

AJK Mohd Ariffin Mohd Damin -Selangan

AJK Nasrudin Ibrahim -Tetebu

AJK Zulyaddin Ali -Leban

AJK Mohamad Zulni Zakaria -Merbatu

AJK Muhammad Asyrani Lee -Lelayang

Pemeriksa Kira-kira Norzalilah Sayang Hj Ismail -Alamanda

Muhamad Yusof Wahid -Balau

Akhir kata : Perjuangan dan perjalanan kita masih lagi jauh.

Petikan kata Presiden REDAH 4x4 semasa AGM : Betulkan semula niat dan tujuan anda untuk menjadi ahli REDAH 4x4 kerana kita perlukan ahli-ahli yang berkualiti sahaja dan sanggup menjaga nama baik REDAH 4x4 sebagai kelab yang kita sayangi.

Dari meja Setiausaha

REDAH 4x4

Tiada ulasan: