Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Jumaat, 21 Ogos 2009

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Kelab 4x4 Redah ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada seluruh muslimin dan muslimat seluruh dunia bagi tahun 1430 Hijrah kali ini.

Pada bulan yang mulia, Ramadhan Al-Mubarak ini, sama-samalah kita menginsafi diri bahawa sesungguhnya keamanan dan kebahagiaan yang kita sama-sama kecapi di negara bertuah ini membolehkan kita melakukan segala aktiviti yang kita mahukan samada sukan, riadah, kebajikan dan keagamaan.

Semoga Ramadhan kali ini merupakan suatu permulaan yang baik bagi kita sama-sama merapatkan lagi hubungan atau ukhwah kita sesama sahabat semua.

Tiada apa yang lebih berharga dari ikatan silaturRahim sesama kita.

-Pentadbiran.

.

Tiada ulasan: