Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Selasa, 9 Jun 2009

YURAN TAHUNAN 2009

KEPADA SEMUA AHLI REDAH YANG MASIH LAGI TIDAK MEMBAYAR YURAN TAHUNAN SEBANYAK RM 50 BAGI TAHUN KEWANGAN BERAKHIR 2009, ANDA DIMINTA BERBUAT DEMIKIAN SECEPAT MUNGKIN DAN SELEWAT-LEWATNYA 30 JUN 2009 BAGI MELAYAKKAN ANDA UNTUK TURUT SAMA DALAM MESYUARAT AGUNG TAHUNAN KALI KE-2.

BAYARAN BOLEH DIBUAT DENGAN CARA:

1. BAYARAN TERUS (CASH) KEPADA BENDAHARI KELAB EN NAJIB MARUF ATAU RENGAS

2. SISTEM BANK-IN KE DALAM AKAUN SEMENTARA BENDAHARI ATAU EN NAJIB B. MARUF DI NOMBOR (MAYBANK) 5121 5650 2592.

SILA PASTIKAN ANDA MENYIMPAN RESIT BAYARAN BAGI BUKTI PEMBAYARAN DAN BOLEH DISERAHKAN KEPADA BENDAHARI PADA BILA-BILA MASA ATAU SEBELUM AGM DIJALANKAN.


-Kundang

.

Tiada ulasan: