Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Isnin, 8 September 2008

Mesyuarat Tidak Rasmi Program Pengagihan Zakat 2008





Mesyuarat tidak rasmi ini berlansung di Restoran Tempua, Taman Batu Muda Tambahan pada 6hb September 2008 yang dihadiri oleh ahli-ahli Redah 4x4 Club, Pradas dan keluarga masing-masing dengan perbincangan mengenai persediaan untuk Program Pengagihan Zakat 2008 ke Daerah Dengkil, Selangor D.E.
Program yang dijangka akan berlansung pada 20hb Sept 2008 tersebut bakal memenuhi kalender tahunan Redah 4x4 Club dimana pengagihan zakat berupa barang-barang keperluan harian dan wang tunai kepada fakir-miskin yang berada di sekitar Daerah Dengkil.
Sumbangan dari syarikat, pertubuhan dan individu ini akan dihulurkan secara terus kepada keluarga yang memerlukan melalui penghantaran yang bakal dilakukan secara berkonvoi oleh ahli-ahli Redah 4x4 Club dan rakan-rakan bersekutu.
Mesyuarat yang berlansung sehingga ke waktu berbuka itu diakhiri dengan Majlis Berbuka Puasa dan Solat Maghrib di surau bersebelahan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hari Raya
from
http://kemaman4wheel.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hari Raya
http://kemaman4wheel.blogspot.com/