Selamat Datang ke Cabaran Redah 4x4 Club...

Redah 4x4 Club yang dahulunya lebih dikenali sebagai XKisah Adventure Team merupakan pertubuhan berdaftar dengan keanggotaan hampir 100 orang 'pilot' 4x4.
Penubuhannya yang lebih kepada penyatuan peminat-peminat 4x4 di bawah satu kelab; menitikberatkan kepada aktiviti-aktiviti riadah, kekeluargaan, projek amal, bantuan kemanusiaan dan komunikasi radio.
Wujudnya kelab ini bukanlah dengan tujuan untuk mencabar kelab-kelab lain apatah lagi untuk mendabik dada dengan kemahiran mengendalikan 4x4 masing-masing, tetapi sebagai satu jambatan bagi hubungan silaturRahim sesama insan.
Semoga kewujudan kelab kami ini akan mendapat tempat di hati masyarakat.

Wasallam,


Presiden
Kelab Redah 4x4 Kuala Lumpur Selangor

Isnin, 24 Januari 2011

GEGARAN EYEBALL AKAN BERMULA.........


Sila pastikan temu janji anda di program EYEBALL yang akan diadakan di Hulu Tamu pada 29-30hb Januari 2011. COORDINATE lokasi >> N3 27.242 E101 42.901.Semua barang-barang peralatan perkhemahan,pinggan mangkuk,dapur,tilam,bantal,selimut dan lain-lain peralatan perlu disiapkan sebelum tibanya hari tersebut.

Kepada peserta yang ingin mendaftar sebagai ahli baru, bayaran pendaftaran ahli baru adalah sebanyak RM 110.00. Selepas program EYEBALL ini, perlaksanaan usul baru akan berkuatkuasa dimana yuran pendaftaran ahli baru akan dinaikkan menjadi RM200.00. Jangan lepaskan peluang anda untuk menjadi ahli Redah 4x4. Pengumuman lain akan di umumkan oleh Presiden semasa sessi dialog bersama ahli.

Selamat datang kepada rakan baru Redah 4x4 dan kepada ahli lama yang tidak aktif, marilah kita berganding bahu memantapkan Kelab Redah 4x4. Last but not least, kalau ada yuran tahunan tertunggak, bayor le cepat yup..

Dari : Urus setia program EYEBALL 2011

Tiada ulasan: